Someone told me it's all happening at the zoo

Har du hört någon granne spela Simon & Garfunkel på hög nivå och svurit.
Ja då har du mig som granne.
Vi har i uppgift till fredag att göra en ritning, designa om en trädgård som det vackert heter.
Objektet som vi ska göra om är trädgården till huset vars vårat hemklassrum ligger i.
Det är alltså det här jag svurit över, och därför behövt Simon & Garfunkel för att stilla nerverna.

Så här såg det ut i lördagskväll när jag kladdade lite:



Blev förvånad över hur man lägger böcker, pennor och diverse skräp kring det man arbetar med.
Ens konstverk blir inramat av skräp. Vart förvånad då jag lyfte blicken lite och fotade.

En sak som jag inte riktigt hade tänkt på innan när man designar stora objekt som villaträdgårdar är vilket jobb det är att inventera allting. Gå runt och titta på allt ur olika vinklar, hämta inspiration.
Själva ritningen tar inte lång tid att göra, egentligen. Bara det att det är så otroligt tråkigt. Men är man som mig så drar man ut på det man avskyr mest, dessutom är det här någonting jag prioriterat bort.
Då får man stressa lite i slutet.

Men! Har gjort klart rabattritningen nu så den är i inlämningsskick.
Nu har jag bara hela trädgården kvar.
Inlämning på Fredag. Yeah.

Här är det, mästerverket:



Kommentarer
Postat av: Timo

Rabatten ser najs ut!

Jag har precis suttit och svurit över den där jävla ritningen, och rabatten har jag inte ens börjat med, vetefan hur. Vafan ska man ha papper och penna för när man har lite vanligt vett?

2010-04-21 @ 20:14:20
URL: http://gronatummen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0